Torsdag - funnit mitt drömjobb

Hej allihoppa, somsagt den här veckan har vart skit tråkig.
Men idag var det inte så jätte tråkigt för jag fick hjälpa Fredrika att shoppa kläder!
Alltså jag älskar verkligen att hjälpa andra med sånt, och Fredrika blir ju så himla glad när hon hittar något som hon kanske inte skulle ha satt på sig om jag inte sagt hur snygg hon såg ut i det.
Till exempel så provade hon en röd supersnygg axelbandlös trikå klänning från mango och den satt verkligen fint på hennes kropp och hon såg super snygg ut i den, och hon sa jag brukar oftast inte ha klänningar för jag vågar inte ha det, då sa jag till henne att hon absolut måste våga på sig det för hon såg ju hur snygg som helst ut i den och hon tyckte det själv också! Så drömjobbet är väl antagligen att vara en personal shopper, fast vem har en personal shopper?
Annars är det väl att ha en egen butik där jag verkligen ska ha bra service och hjälpa kunderna att hitta det dom söker efter, det finns alldeles för lite affärer med bra service.
Här är dagens outfit.

Blommig tunika från Vila
Jeansshorts från Replay
Svarta strumpbyxor från H&M?
Väska (Johannas) Fris&Company
Skor från H&M
Glasögon från Glitter

Kommentarer
Postat av: lovisa

vilken söt top !

2008-06-18 @ 21:49:42
Postat av: Isabella Nesi

Tackar!

2008-06-21 @ 20:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0