-

Ett eller annat..
Latte / Cappucino: Latte!
Landet / Stan: Can't get enough of STAN!
Jordgubbar / Hallon: Jordgubbar
Pizza / Kebab: Det beror på vad jag är sugen på
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Regn, det är härligt med regn ibland, men hatar snö.
Snö/badsemester: Badsemester
Mjölk / Vatten: Både och!

Har du någonsin?
Ätit sushi: Ja
Stått på scen: Japp!
Varit ihop med någon som varit otrogen: Ja, tyvärr
Klättrat på berg: Ja det har jag väl
Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja, de tror jag
Vet den om det: Ja
Gillar någon annan dig just nu: Yes, som tur var
Vad tittar du på hos en man: Ögon, hår och utstrålning och självförtoendet
Inom de 48 timmarna

Har du haft ett seriöst samtal: Hur menar man med seriöst?
Kramat någon: Ja !
Kommit sams med dina föräldrar: Jag brukar inte bråka så ofta med mina föräldrar
Bråkat med en kompis: Nej inget seriöst i alla fall
Gillar du att
Ge kramar: Absolut
Ge massage: Javisst, fråga Love bara!
Gå promenader i regnet: Ja, om man går med någon mysig.
Övrigt
Svär du för mycket: Haha, ja.
När duschade du senast: Typ igår(?)
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Jeansfärgade shorts
Vilken låt lyssnar du på just nu:  Ingen, men tack för tipset!
Vad var det sista du sa: "Haha"
Vad är bredvid dig just nu: Johanna syster<3
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Ett träskrivbord med fullt med grejer
Vad var det sista du åt: Grädde och aprikoser på hemkunskapen
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Det vet jag inte än.
Har du en lavalampa: Nej
Hur är vädret just nu: Supersoligt!
Vad gjorde du igår natt: Sms:ade
Vem pratade du sist med på telefon: Mamma
Vad blir du glad av: Positiva människor som Liz!
Stans godaste kaffe: Hm.. har inte prövat så många eftersom jag alltid går till Piccinos, och deras kaffe är gott!

Kommentarer
Postat av: persson

Stans godaste kaffe: strings!

2008-05-29 @ 18:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0