-

Är du en bra flickvän: Ibland
Hur raggar du?: Raggar inte, blir uppraggad;)
Röker du?: Nej
Är du pinsam på fyllan?: Varför skulle jag bli full ens?
När kräktes du senast?: Brukar oftast inte vara sjuk så det var ett ganska långt tag sen
Vad tycker du är äckligt?: Haha vet inte..
Är det lätt att förföra dig?: Ja faktist
Vad är attraktivt på motsatt kön? Ögon och håret. Jag föredrar mörka skönheter;)
Vilket år i ditt liv har varit bäst och varför?: När jag gick i femman, allt var så lätt!
Hur känner du dig nu? Ganska trött
Hur mycket krävs det för att du ska bli full? Pengar ;)
Hur var du som barn? Pratglad! Ville ha all uppmärksamhet
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? 7 månader
Vilket stjärntecken är du född i? Vädur
Vart vill du åka på storstadssemester? New York, Florida, Tokyo, Aten, Rom
Har du gjort något kriminellt? Nej de tror jag inte.
Vad är det sista du gör innan du somnar? Tänker
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Dricker inte kaffe varje dag utan kanske nån gång i veckan
När besökte du ett gym senast? I Gran Canaria i julas.
Äger du en cykel? Vet inte xD ,cyklar aldrig.
Prenumererar du på någon tidning/något magasin? Cosmopolitan och  Veckorevyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0