Fredag kväll - shopping cravings

Halloj. Jag var i stan idag med Marina och Maja, utan några pengar! Men det var trevligt ändå!
Jag har hittat en massa saker som jag ska köpa när jag får mina pengar. Men jag hitta bara en bild från internet av alla saker som jag vill köpa, och det är den här mobilen! Min mobil är helt fucked up så mina föräldrar betalar hälften och jag hälften och jag behöver ingen otroligt dyr mobil.
 image41
Men jag gillar den här och den kostar inte så fasligt mycket.
Sen vill jag ha ett par turkosa skor med klack från H&M, ett nytt puder, ett turkost armband från Indiska och en bikini bh från www.ellos.se, och den har jag faktist en bild på!
image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0