Helgens dagar.

Lördag - Jag hade dansuppvisning. Åkte med Liz, Maja och Marina in till Mariatorget och klockan två skulle de vara genrep men Liz och Maja fick tyvärr inte komma in så Marina och jag gick in och så tränade man tills klockan tre då vi kunde gå ut och käka något. Efter det var jag tvungen att komma in igen och sen kunde jag gå ut och köpa lite godis och sen var det uppvisning. Det gick superbra men vår otroligt bra danslärare ska sluta! Det satt en skitsnygg kille framför oss och jag Marina och Maja satt och stirra på han hela tiden och försökte ta kort på han haha!XD. Sen åkte vi hem och jag kollade lite på vänner och va inne på datan men jag var så otroligt trött så jag gick och la mig typ vid elva.

Söndag - Idag trodde jag först att jag skulle dela ut reklam och åka till ikea men så blev de inte för pappa sa att han inte skulle hinna åka till ikea. Så vi hade en liten picknick istället och sen träffade jag Marina och vi promenerade till vällingby och där skulle vi dela ut reklam för Johanna var på fotbollscup. Det gick ungefär på en timme och sen promenera vi ända från vällingby till kanaanbadet, och vi fick skitont i fötterna! Men det var svinkallt i vattnet så vi kunde knappt doppa fötterna. Och på vägen det hade jag en vattenflaska och skvätte vatten på Marina som fick damp och kasta sin adidas tröja på mig där hon hade sina nycklar och de gjorde skitont, och då fick jag damp på henne och hon sprang iväg som en galning men tillslut fick jag tag på henne och blötte ner henne:D. HAHAHAHA gud vilka cpbarn vi är Marina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0