Söndag - skoldag imorgon

Halloj! Förlåt att jag inte har skrivit så mycket på sistonde. Men i fredags så var jag ju i alla fall på middag hos mammas kompis och hennes man och barn det var ganska trevligt! I lördags så sov Marina hos mig, vi köpte sorbeglass, chips och energidrinkar på öb xD. Vi hade skitkul och kollade på tre filmer, först en töntfilm som jag älskade när jag var typ 10 eller 11 - mitt liv som popstjärna heter den. Sedan kollade vi på Scarface. Jag hade aldrig sett den förut  men den var i alla fall jävligt bra! Efter det kollade vi på Grease, jag såg ju somsagt den för någon dag sen men Marina tvingade mig att sätta på den. Vi gick o la oss kl 4 och Marina sa att hon aldrig skulle kunna sova eftersom vi hade druckit energidrickorna men hon somnade ändå på nån minut haha! Idag har jag och Marina vart och solat solarium(inte bra för huden, jag vet. Men jag måste få lite hjälp på traven med min hudfärg). Och sen promenerade vi till kananbadet och satt och lyssna på musik och Marina sjöng för full(och falsk för den delen) hals. Här är lite bider från idag.
image26image27image28image29
(Marina är inte så förtjust i kameror)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0