Tisdag - blackebergsskolans dag och plugg

Halloj. Datan krashade precis när jag tänkte spara mitt inlägg, så typisk isabella-tur.
Idag har jag i alla fall först vart i plugget, de var väl som vanligt men alla lektioner gick så snabbt och så kändes det igår också. Det är bara nio dagar kvar tills sommarlov, längtar så himla mycket!
På svenskan hade jag, Jennifer och Amanda "redovisning" på vår teater lek eller vad man ska kalla det, jag tyckte att det gick bra eller vad tycker ni tjejer?
Jag snodde Loves och Harrys munkjackor, mohaha! Jag älskar killkläder, dom är så mysiga och stora!
På SO:n så kunde dom som var klara med isberg-arbetet göra sommarpyssel. Jag gjorde inge vidare pyssel utan jag ritade av SO-Erik istället! Han blev superfin med blommor i håret och en guldkedja värd 10 000 kr. Haha, vilken fantasi jag har. Han visade också bilder från hans gamla nior, dom var as roliga!
Efter skolan så gick jag till min lillebrors skola för det var blackebergskolans dag och då säljer dom massa saker där till deras klasskassa. Det är så kul när man går runt där och ser barnen som är så himla engagerade och man får massa flashbacks från tider då man själv säljde kakor och tomatplantor.
Träffade några gamla lärare också, som tex min lärare från sexårs. Förvånande nog kom hon ihåg mig och tyckte att jag hade blivit så himla stor.
Jag har bestämt att jag inte ska köpa någon brun utan sol för mamma sa att hon hade en som hon aldrig använde som jag kunde få. Den är från Åhlens och det är kanske inte världens bästa men den duger!
Jag testade en klick på handen så det ser ut som att jag har ett fult brunt födelsemärke på handen.
Jaja, det var vad jag gjorde idag i alla fall. Baci Baci!

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag tycker också de gick bra;) alla tyckte ju att de va kul och de va meningen!

2008-05-28 @ 15:24:55
URL: http://ydnam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0