Tisdag morgon

Hejsan, förlåt om jag inte skrev igår men jag hade inte mycket tid. Men igår hände inte så mycket, de var väl skolan som vanligt. Vi har typ matte tema mån-ons så vi gör inte så jobbiga grejer och har typ högst fyra lektioner per dag. Igår fick vi mäta hastigheten på bilar, räkna ut porto och t-bane tider och sedan hur mycket det skulle kosta om man skulle baka två limpor. Ganska kul faktist. Sen var jag lite med Marina och med Libanes som jag inte har vart med på länge faktist! Idag har jag sovmorgon så jag börjar fem i tio, och slutar klockan tre. Men här är en bild på gårdagens oufit och magdans uppvisningen.
image43
image44image45
Blommig blus från Vila, Grå kofta från H&M,
Mediumblåa höga jeans från BikBok och solglasögon från Glitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0