Torsdag - knas med Marina

Hejsan kära läsare! Förlåt om jag inte har skrivit på jätte länge men datan hos pappa har inte fungerat!
Lördag: Då var jag på grönan med fam och Marina. Haha, skitroligt åkte allting typ. Och tilt var skitrolig som vanligt.
Försökte tvinga in Marina i extreme men i sista sekunden sprang hon ur, andra gången lyckades vi få med både Alex och Marina, hon skrek som fan och det var as kul så jag garvade ihjäl mig! Efter det åkte vi hem och kollade på en dålig film, vi var aströtta så vi stängde av filmen. Filmen hette typ just like in heaven eller något sånt. Tyckte i alla fall inte om den.
Söndag: Jag och Marina vaknar sent kollar på massa repriser av GG och va på jakt efter en ny mobil till mig. Den var jätte svår att hitta men tillslut hitta jag en blå variant på NetonNet.
Måndag: Bara tråkig dag, fotade som in i helvette med min nya mobil haha som vanligt. Ska lägga upp bilder på underbart folk från min klass sen! Gick hem och pluggade till matteprov.
Tisdag: Åkte till stan med Marina, Johanna och Maja för att köpa present till Liz! Kan ju tyvärr inte avslöja än vad vi köpte men jag köpte lite andra saker också som en sjal från Indiska, skor från H&M, sminkborttagning och ett spänne till håret från Cubus.
Onsdag: Slutade halv fyra *suck*, efter det satt jag hemma och kollade på tv tills pappa ringde och sa att vi skulle mötas i Vällingby för att äta där. Åt kinesisk wok, det var väldigt gott. Sen åkte vi till farmor för att lämna lite grejer som vi hade köpt åt henne. Jag glömde min väska där när jag gick därifrån(så typiskt mig) så jag fick vända om hela vägen och gå tillbaka. Pappa okuperade tv:n när vi kom hem för att han skulle se på fotboll.
Torsdag: Idag ska jag och Marina egentligen ut och springa men vi orkar inte som vanligt så det blir en promenad istället! Funderar på vilken bikini jag ska köpa, ni kanske kan hjälpa mig lite sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0