Torsdag - Ledig

Halloj! Igår var jag på japansk restaurang. Det var supergott! Otroligt skönt att slippa nån majbrasa i ängbybadet eller tjat om att man fryser ihjäl och att man vill gå hem. Det var nog den bästa valborgt på länge! Så från och med nu ska jag bojkotta valborg varje år.  Här är min outfit som jag hade på mig på restaurangen. Lånade Johannas fina oranga tunika, kanske inte direkt världens coolaste stil men jag älskar den tunikan!
image18image19
När jag kom hem tittade jag på Grease. Jag och Johanna sjöng med i alla låtar för fullt! Åh, gud vad jag är kär i John Travolta i den filmen, han är bara för snygg där. Idag ska jag bara slappa, hämta några grejer hos min pappa, städa, titta i k:fem om det är öppet och titta på vänner! Baci Baci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0