Halloween kväll

Haha, vi hade en riktigt kul kväll igår. Alla hade as bra dräkter men Maja var ändå bäst haha.
Maja var arab och jag var hans/hennes fru.
Här är bara några bilder eftersom de flesta var hemska XD

David som var sig själv, Maja som arab, jag som magdansös, Amaru som katt och Johanna som cheerleder(stavning?)

Oh snap!

Mumsig bild, Maja och jag testar olika peruker

I will kill you if you tuch my wife!

Hahaha, jag föder en Lizjävel

Liz var byggarbetare!

TJOCKIS!

TJOCKIS!

TJOCKIS!

HAHAHA TJOCKAST XD

Kommentarer
Postat av: liz

vi har aldrig varit så här snygga, aldrig :O och hade förövrigt skit skoj!

2008-11-02 @ 22:15:48
URL: http://lliz.blogg.se/
Postat av: Annnnonyyyym !!!!!!!!!!!!!!!

Gillar du att visa din mage och dina bröst ?

2008-11-04 @ 17:49:51
Postat av: Isabella

Ja det är jättekul -.- . Men seriöst jag var ju magdansös, de har såna dräkter. Jag skäms dessutom inte över min kropp så det spelar ingen roll. Om du har några mer åsikter eller frågor så skriv ditt namn, du måste stå för de du säger!

2008-11-04 @ 20:25:00
Postat av: Anonym

haha finaste kroppppp, va (söttttttt L ) du e

2008-12-04 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0