Seger

Vet att alla redan har skrivit om det men förlåt jag måste - wow, vilken glädje. Han vann, jag trodde nästan inte det, U.S.A brukar ju inte våga sig på en ny annorlunda president, de brukar köra på den trygga. Herregud vad glad jag blev, och det är ändå inte mitt land. Pappa väckte mig klockan sex på morgonen och sa : - Obama vann. Jag blev helt chockad, hoppade upp ur sängen med ett riktigt stort leende på läpparna. När jag skulle lägga mig för att somna om kunde jag inte sova, tänkte bara på att Obama faktist vann, han är president, han ska förändra U.S.A. Tror det här kommer påverka väldigt mycket i andra länder med tanke på den makt U.S.A har, man kan ju nästan säga att U.S.A är Världens huvudstad. Det skulle jag kalla det iallafall. Men usch vad glad jag är, det kändes nästan som att han var en i min familj, han verkar vara en såden jordnära och god person verkligen, nu ska han uppfulla allt han lovade bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0