Strutter KLAPP KLAPP KLAPP

Strutter klapp klapp klapp .... Pegasus klapp klapp klapp ... Nesi klapp klapp klapp.
Mustafa klapp klapp klapp ... Puupie klapp klapp klapp.
Min och Jennifers sång, äh fråga inte ens vi är helt sjuka i huvudet XD .
Orkar inte blogga det är skitråkigt och jag har idétorka. Det ända som snurrar i mitt huvud är om Strutter är en häst eller ko.. han har ju trots allt en sadel på sig.
Men åååh sjuka bella!!! Men alltså kanske ska sluta blogga på ett tag jag skriver ju bara sjuka grejer XD . Drar väl igång den när jag får en kamera, JUL! Hoppas jag :)
Men fan vad kul det är att läsa andras bloggar, ska tipsa om mina favoritbloggar.

www.blondinbella.se  - Supersmart tjej, med fint hår och kul liv.
www.kenzas.se - Gillar den bloggen ibland, för tillfället är den tråkig. Men hon verkar lika knäpp som jag är, det gillar jag! Mer knäppa tjejer behövs!
www.lliz.blogg.se - Min kära vän, skriver så snyggt och bra.
www.onefortwo.devote.se - Systers och systers vän Erikas blogg. Bra med två som skriver, det blir mer upptadering.
www.majak.devote.se - Bästa väns blogg, mycket musik i den! Det gillas. Men oftast är det skit musik men jag gillar den ändå!
www.twopod.devote.se - Jag känner ju egentligen inte människorna bra, men en av de som skriver, Nicolina är min syrras kompis, en snäll tjej med snygg stil. Snygg blogg.
www.blogg.stureplan/gynning.se - Knäpp och konstnärlig. Fattar ingenting av det, och jag älskar det. Go Gynning. Världens skönaste tjej.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Jag älskar dig också <3

2008-11-18 @ 16:19:53
URL: http://onefortwo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0