Tråk liv

Hejsan hejsan, här sitter jag vid datan och pillar på finnen i pannan, haha usch vad äckligt det där lät. Men aja skitsamma jag är bara mänsklig, är inte perfekt på något sätt.
Idag var jag bara i skolan och sen gick hem och kolla på tv.. ååh så roligt. Det är så jäkla tråkigt att läsa bloggar där de skriver vad de har gjort när de inte är något intressant. Just därför jag typ inte brukar skriva det. Mitt liv är ju verkligen inte intressant, typ tråkigaste ever. Men jag är ju bara fjorton år, vad ska jag göra liksom?
Gillar mer att läsa om annat omkring vad man har gjort om dagen. Om man har ett liv till skillnad från jag så kan det ju vara kul att läsa haha, men men. Har märkt att jag har lagt in väldigt mycket musik på sistonde. Är det tråkigt eller ska jag fortsätta med det? Haha, jag tror ändå inte att jag skulle kunna sluta. Musik är en stor del av mitt liv och jag gillar att dela med mig av min musiksmak. Ska jag starta en musikblogg? Nej vad tråkigt... skulle nog inte kunna hålla mig till bara musik. Well well, enough about that. Åh jag är sur också, fick bara G på Engelska provet. Hur kunde jag vara på mvg nivå förra året och bara ha G nu i åttan. Ibland hatar jag att ha betyg, så himla pressande. Antar att jag måste vänja mig.
Ååh hur ska jag klara av att gå i skolan ända tills 17:e december ?!?! Tror jag måste ha något att se fram emot, juste jag skulle kanske gå på N.E.R.D konserten i december med Maja, då har jag något att se fram emot.
Ha en bra vecka på er geeks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0