U.S.A presidentval

Jag ska erkänna, jag är galet intresserad av politik. Och speciellt när det kommer till saker som är aktuella.
Och vad är mer aktuellt och stort som presidentvalet i U.S.A , har råglott på CNN så fort jag kom hem, det är så jäkla intresannt! Vem tror jag vinner? Ingen blekaste aning, men det verkar som att många röstar på Obama. Det var flera som fick frågan vem de skulle rösta på och alla svarade Barack Obama förutom en. Men det var ju bara dem och hela Förenta staterna består ju av ungefär 200 miljoner invånare. Ååh vad jag vill rösta!
Barack Obama for president!


Kommentarer
Postat av: nicolina

Sv: Jätte gammal kamera som jag har haft sen jag var 10 eller nått sånt, den är inte alls bra. Men bilderna som är tagna på öland har jag fotat med mammas digitalkamera som inte är så bra den heller, men i ett speciellt fotoläge blir bilderna skarpa och fina tycker jag. Nu är jag ju inte så bra på kameror så jag har ingen aning om vad den kameran heter :)

2008-11-05 @ 14:11:47
URL: http://twopod.devote.se/
Postat av: Johanna

Obama vann ! :D

2008-11-05 @ 19:53:49
URL: http://onefortwo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0