BARCELONA HERE I COME

Shooo!
Idag åker jag till varma Barcelona, woohoo. Vill ni veta att det är 25 grader där också, liite mer än här.
Synd att jag inte stannar där så länge men man kan inte få allt i världen. Jag åker idag kl 04.00, och kommer hem på onsdag vid tre tiden tror jag så jag går till skolan torsdag och fredag och sedan är det ju höstlov, haha vilken lyx!
Ni får ha det så bra och jag kommer sakna alla de bästa Khalil, Johanna, Maja, Marina, Liz, Amaru och co.
Love ya'll bitches !

Och grattis föresten till Maja som fyller 14 idag! Här är Majas blogg, www.majak.devote.se .

Kommentarer
Postat av: liz

jag kommer sakna dig hjärtat <3

2008-10-19 @ 22:30:57
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0