En lista .. som vanligt

1. Vad heter du? Isabella Carolina Nesi
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hmm.. svårt. Maria tror jag.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Sofia, rätt fint, eller Bianca! USH
4. Vilket stjärntecken är du? Vädur
5. Vilken årgång är du? 90-talet
6. Vart bor du? Stockholm,Vällingby och Blackeberg
7. Bott utomlands? Nope
8. Flyttat antal gånger? Har bott på Ekerö, i Bromma och Vällingby
9. Vart skulle du vilja bo? Nånstans centralt
10. Vilken skolklass? Åttan
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Jurist tror jag, är inte helt 100 på det men det är intressant.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
168 cm
2. Hur mycket väger du? 53 kg
3. Hårfärg och frisyr? Långt och ljusbrnt
4. Ögonfärg? Bruna
5. Mest nöjd med? Hmm.. mina långa ben, mina bröst och min mage
6. Minst nöjd med? Min hy, är ljus .. de är pappas fel han är från norra Italien(De är inte så bruna där)
7. Skostorlek? 38-39
8. Glasögon? Jag har ett par men använder linser
9. Gar du några piercingar/tatueringar? Bara i öronen, men mamma har lovat hål i naveln när jag fyller 15!

FAVORITER
1. Filmer? Jalla Jalla!
2. Låtar? Åh det finns så mycket bra.. och dåligt för den delen
3. Årstider? Gillar alla på olika sätt :) (Leker rättvis)
4. Mat/dryck? Spaghetti med musslor och tomatsås
5. Djur? Jag är en katt människa, och en hund människa. Men klarar inte av att ta hand om hundar! Katter är enklare.
6. Färg? Älskar rosa!
7. Parfym? Alla Calvin Kline!
8. Tv-program? Vänner, Desperate Housewives, Gossip Girl, Sex and the city, you name it!
9. Ämne i skolan? Älskar So-ämnerna
10. Sysselsättning? Shoppa, dansa, resa, musik

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? Liz skinnjacka eller min kappa
2. Vad använder du just nu för skor? Älskar mina Converse och mina H&M wannabe Converse
3. Favoritfärg på kläder? Kan inte välja!
4. Favoritmaterial på kläder? Jag vet inte, något varmt och mysigt
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Just nu vill jag ha en mysdress!
6. Favoritaffärer? Jag orkar inte räkna upp de
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte alls mycket, kanske 400 kr
8. Favoritmärke? Jag köper aldrig märkeskläder, har jag inte råd med haha.
9. Vad har du för byxstorlek? 26
10. Vad har du för tröjstorlek? 36

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Klasse! Vet fan inte ens vad han heter på riktigt XD
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Godispapper
b) Jobbväska just nu? Har ingen jobbväska
c) Handväska eller liknande just nu? Tusen saker, nycklar, skolböcker,smink, t-bane kort-
3. Vad är du beroende av? Inget speciellt, äter typ allt om jag är hungrig
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Använder inte lipsyl, men annars tar jag bara något
6. Vad tror du på? Ingen religion, tror på folk som verkligen vill något och gör något åt det.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Niente, är inte ens döpt
8. Vad köpte du senast? Present till Maja
9. Har du nåt husdjur? Katten Arne!
10. Var bor du? Hemma hos päronen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0