:)

Tja läsare, nu har det gått några dagar och jag mår bättre.
Ingen fattar förutom en människa, det gör mig lite arg.
Men men .. i fredags sov Marina och Johanna hos mig och vi hade kuligt, sen igår åkte jag och Maja till stan för att shoppa lite, hon köpte världens sötaste blus och kjol sen köpte vi grejer till halloween, våra dräkter slår alla, haha vi kommer se så jävla bra ut eller hur Maja? (;
Idag ska jag typ till farmor... boooring. Men Alexander ska ha en födelsedags middag hos henne så vad gör man inte för sin gulliga lillebror. Jag tror att min lillebror är mer förstående ibland än vad mina vänner är, det är galet.
Men ha det bra , stay strong.


Kommentarer
Postat av: Anonym

rätt åt dig att killen försvann du är ju jävla ful!

2008-10-27 @ 15:56:24
Postat av: kribbe/

-_-

2008-10-27 @ 15:57:10
Postat av: liz

till den lilla anonyma tönten: du menar alltså att alla som inte är skit snygga inte borde få ha någon som tycker om dom? och för övrigt är bella för i helvete inte ful.

och till bella: och du vet att även fast vi kanske inte alltid förstår, så försöker vi göra det. Men det är inte alltid så lätt, du vet jag har noll erfarenhet på allt du går igenom. Och att bli arg för att vi inte förstår, det tycker jag faktiskt är fel. För vi försöker verkligen finnas där och förstå, men som sagt, det är inte alltid så lätt när man inte vet hur det är själv. Och tro inte att vi inte bryr oss, för jag vet i alla fall att jag gör det.

2008-10-27 @ 19:20:06
URL: http://lliz.blogg.se/
Postat av: Amie!!!!

DRAA ÅT HELVETE , DIN ANONYMA JÄVEL!!



Vill du säga nåt kan väl du stå för det och visa vem du är !

2008-10-29 @ 18:33:18
Postat av: illusion...

if it helps i could take cae of the anonymous guy...

just give the order...

2008-10-30 @ 20:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0