Laughing in the rain

Oj jäklar nu ösar regnet ner, ganska mysigt när man sitter här i mysdressen medans det är kallt o regnigt ute.
Lördagen var verkligen lyckad, vi hade superkul. Däremot somnade jag, Johanna och Liz före alla andra men men så går det när man är trött.
Idag så åkte jag, Marina, Maja och David in till stan och kollade runt, träffade Khalil en snabbis också.
Sen åkte David hem och vi andra åkte till Farsta, fråga mig inte varför.. haha.
Där kollade vi runt lite också och sånt, nu är mina fötter helt iskalla. Har gått med tygskor i regnet, fyfan va kallt de va!
Idag börjar Gossip Girl woho! Längtar! Finns det något mer jag längtar till .. ? Juste Barca om två veckor!!! 20-graders värme.. ååååh va sköönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0