Skön dag

Hejsan, dålig uppdatering.
Somsagt, jag har mycket läxor och på vardagarna så måste jag lägga ner tid på det.
18 dagar kvar tills jag åker till Barca, längtar som fan.
Idag var en jätteskön dag eftersom jag slutade tio i elva. Jag och Jennifer åkte till Vällingby och käka lunch, chcken tikka masala for life! Älskar den maträtten. Sen skulle vi hitta en present till hennes pappa också.
Nu sitter jag här hos Maja och planerar lördagen, hon ska ha en liten filmkväll me kul folk. Ingen jäkla spritfest här inte.
Jag föredrar att vara nykter och att ha kul med kompisar, struntar i om andra tycker det är töntigt då får jag väl vara en tönt då, fine by me!
Idag ska jag på dans och sedan hem, och kolla på top model finalen. Fast jag vet redan vem som vinner och det suger för jag hatar henne haha.
Men ciao bellas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0