Today is not my day

Hejsan, idag är det inte min dag.
Idag känns allt så bajs! Jag har ändå sovit nio timmar men nej, jag är skitsur ändå och irriterar mig på minsta småsak.
Jag har ont i axeln av antalet läxor i väskan, löven fastnar i klackskorna så man snubblar, jag bränner mackorna, och framför allt är jag supersur för att jag bara fick G på min engelska uppsats.
 Jag gillar inte läraren heller, hon känns så kall. Hade världens bästa och underbaraste lärare i engelska förut, Christina. Hon var verkligen så otroligt bra.
Hon hade jätte roliga lektioner och var väldigt påhittig och dessutom tyckte hon om mig, hon tyckte att jag var en ambitiös elev och sa att jag låg över mvg nivån, var så jäkla glad då och älskade engelska.
Nu gillar jag inte alls engelska, speciellt för att läraren inte känner mig och verkar inte gilla mig något vidare heller, hennes lektioner är inte så roliga heller och hon pratar väldigt otydlig engelska. Och hon ger mig G och jag fattar inte varför. Visst jag är inte så bra på att böja verb och det har hon skrivit men jag tyckte själv att innehåller var bra och det är det som räknas eller hur? I vanliga fall så brukar jag kunna se positivt på saker men att vara mvg och sänka ner till g är inte så kul. Får väl se vad jag får för betyg och får prata med henne om det.
Nu ska jag springa och klippa mig. Ska också försöka rycka upp mig och vara glad åt att jag ens kan äta en bränd macka...

Kommentarer
Postat av: Ami

Kerstin Dennemark var bättre :)



I LOVE KERSTIN.DK

2008-10-17 @ 19:07:13
Postat av: Isabella

Nej bitch XD asso lovar att Christina var bäääst!

2009-04-29 @ 21:13:06
URL: http://nesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0