En liten töntig lista ... :)

One three hill eller O.C:  O.C
Ute- eller hemmakväll: Hmm..det beror på
Sex eller mys: Mys
Salt eller sött: Både och
Lyx eller budget: Budget!
Sommar eller vinter: Hm..helst sommar
När är du Född:  25 mars 1994
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Tråkiga sköna kläder
Favoritresturang: Hmm.. Kohpangang eller hur den stavas är en superbra restaurang
Favoritfilm:  Guds stad eller Jalla Jalla
Drömväska: En riktigt snygg och praktist
Har du barn: Haha, nej lite tidigt kanske
Födelseort: Bromma
Smeknamn: Bella
Favoritfärg: Älskar neonfärger, som rooosa!
Drömprins: Khalil är min drömprins
Har du varit kär: Jag är det nu
Favoritlåt: Åh det finns så många
Maträtt: Spaghetti med tomatsås och musslor
Favoritresemål: Italien
Favoritblomma: Rosor eller pioner
Tycker inte om: Negativa människor, Rasism
Senaste sjukhusvistelse: Länge,länge sen!
Favoritdricka:
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Hos pappa är dom blåa
Vad gör du när du är uttråkad: Går in på datan eller äter haha
Missbruk: Jag missbrukar musik, men det får man göra!
Vän som bor längst från dig: Det måste nog vara Amaru, hon bor på Lidingö
Vad retar du dig mest på: Folk som säger fel saker i fel tillfälle
Läggdags: Gärna tidigt haha, men det brukar bli halv elva
Nagellack: Jag älskar fransk manikyr på lösnaglar, när det är mina naglar så kanske lila eller röd
Husdjur: Katter! Jag älskar kattjävlar !
Skostorlek: 38-39
Syskon: En lillebror + plastsyskon
Favorit pålägg: Det varierar i olika perioder
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Barncancerfonden 
Vilket är det vackraste ordet: Hmm.. svenska är inte speciellt vackert  
Bästa bok du läst: Det ska bli ett sant nöje att döda dig - Magdalena Graaf
Är du Internetberoende: Lite
Favoritparfym: Älskar min syrras Calvin Kline!
Gillar du snö: Ibland
När köpte du något åt dig själv sist: Igår
Vilken är din bästa egenskap: Jag är ganska förstående och bra på att lyssna
Senaste pojkvännen: Har min lilla Khalil ;P
Vilken film såg du på bio senast: Sex and the city
Senaste köpta skiva: Köper aldrig skivor, får bara av pappa som köper det hela tiden
Favoritgodis: Choklad måste jag nog säga
Studier eller jobb: Jobb!
Bästa kompis: Maja
Innerstad eller liten ort: Innerstad
Favorit bloggar: www.blondinbella.se , hon är ju fan bra på att blogga! Tycker också om www.lisaplace.devote.se
Nytt eller vintage: Blandar både och!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0