Hektisk tid

Jäklar, åttan är hektisk!
Har minst en eller två läxor varje dag, okej de låter inte så farligt men när ni själva har sex läxor att göra på fyra timmar så får ni se hur det känns, det känns som man är i skolan fortfarande!
Jag längtar efter lov, först höstlov när man kan sitta i soffan med en massa godis och mysa på en lördagskväll medans det ösregnar ute.
Sen är det jullov, julafton, den så oootroligt mysiga tiden på året. Jag älskar julafton! Nyårsafton är också jävligt kul.
Sen fyller jag år den 25:e mars, wihuu femton år då haha. Tre år kvar tills jag e arton då!
Oj jag glömde sportlovet ska bli kul, då ska jag, Johanna, Marina, kanske nån av Johannas kompisar och familjen till Branäs och åka skidor! Fett kuuligt.
Sen nästa sommar, ska nånstans i Europa, kanske Grekland eller något.
Sen ska kanske Maja min följa med till Öland, fett skojigt!

Men det jag längtar mest efter är vintern och juletider.

Ååååh klä julgranen! MYYYYSPYS!

Kommentarer
Postat av: liz

jag vill ha jul, jag vill ha jul, jag vill ha jul och paaaakeeet och julstäming :D xD <3

2008-09-13 @ 09:23:03
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0