Idol

Jag missade första avsnittet av idol men däremot såg jag igår när det var Göteborgs tur.
Jäklar vad kul det var att kolla på det, gillar inte idol så mycket i vanliga fall men det kändes fräshare och roligare med den nya juryn och allt. De flesta saknar nog de gamla men jag tycker faktist att den nya juryn var skitcoola.

Hade två favoriter. Först den där mörkhåriga tjejen som dom sa var en svensk Amy Winehouse, ascool var hon!
Sedan blev jag helt tagen av studenten med gittaren, han var helt fantastisk! Unik röst, kanske inte en musik genre som jag skulle lyssna på men om han sjöng det så skulle jag nog göra det. Jag smälte när jag hörde hans röst!

Här kommer båda klippen.

Den andra hitta jag bara länken tyvärr, men lova att lyssna!
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.611637

Kommentarer
Postat av: liz

dom var skit bra, speciellt killen, jag dör av hans röst, du vet,det är tom lite min musik! xD

2008-09-08 @ 07:52:40
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0