JAG ÄR KÄR!

Fredag, äntligen!
Träffade älsklings Khalil idag. Vi hade mysigt, tittade på film.
Han är ju för himla fin, jag är såå kär.Älskar hans söta fräknar på näsan, haha gud jag e verkligen nykär! Jelouse? ;)(vet ej hur det stavas?)
Efter han gick så chillade jag och Johanna vid tv:n.
Kollade på X-Effect, fan vad det är töntigt! :D
Imorgon ska jag först träffa Liz i Vällingby och köpa jeans, sen ska jag och familjen till min kära morfar på Rindö och äta kräft middag. Brukar alltid vara lite kul att träffa morfar,med hans härliga "stockholmaccent" haha!

Jäkligt amerikanskt underhållande program, så jäkla mycket drama allt the time! Garvar alltid ihjäl mig.

Kommentarer
Postat av: Khaaliil

Haha nee de du som e finast inget snack me de, ellerhur älskling :D <33

2008-09-20 @ 15:12:46
URL: http://khalils.blogg.se/
Postat av: marina

hahah X-effect är så osant! ofta man låter sin kille/tjej gå och träffa sitt ex :P

2008-09-21 @ 11:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0