"Radhusfest"

Idag är det någon fest här i radhusen i Vällingby.
Fattar inte så mycket men de firar typ 50 år tror jag.
Jag, Liz, Johanna och Nicolina ska i alla fall servera gamla tanter som har svårt att röra på sig haha, det lät lite konstigt men ja vi får iallafall biobiljetter för det, kan behövas!

Haha en rolig konversation mellan mig och mamma när jag var sjuk o sugen på sötsaker.

- Maaaammaaa !
- Ja?
- Jag e sugen på något sött.
- Jag har köpt lite choklad.
Jag tittar missnöjt på chokladen hon har köpt.
- Varför köpte du marabou mint, det är ju den äckligaste sorten?
- Men JAG tycker om den.
- Men åååh...
Jag tar en bit av chokladen ... och sen några bitar till.
- Tyckte du om chokladen?
- Mm.. det kanske jag gjorde.

Haha! Det låter precis som den där findus reklamen när killen smakar på sockerfri ketchup!

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha. det gör det faktiskt :)

2008-09-06 @ 22:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0