Dolce Vita

I fredags gick jag och Christopher på italiensk restaurang, super mysigt!
Maten var helt okej, eller Christophers var mycket bättre än min. Servicen var okej också , + för att servitrisen sa att jag hade en jättefin väska :) . En kille i Kungshallen i lördags sa också att jag hade en väldigt fin kjol som klär mig bra, haha så gulligt. Det är alltid kul när främlingar ger komplimanger till ens kläder!
När jag och Christopher kom hem så åt vi glass som ikke var så god, det ända som var gott var de små isbjörnarna i vit choklad som var gömda i glassen. Jag och Christopher satt där med två skedar och krigade för att hitta en björn, haha så roligt XD. Det slutade med att vi båda hade massa glass på kläderna och jag hade i hela mitt ansikte XD.

Lite otydlig outfit...
Tubtopp med volang från Mango
Svart bolero med dragkedjor från H&M
Kjol från Urban Outfitters
Skor från H&M


Min underbara väska från Topshop

Min älskling var så himla fin! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0