Klick it

Nu har jag vart hemma sen klockan ett och degat, började klockan sju vilket var hemskt och imorgon börjar jag ännu tidigare. Det jobbiga var att jag inte kunde somna igår också vilket ledde till att jag somnade vid typ halv ett...*suck*.
Dagen gick väl sådär, gjorde ganska mycket små fel... hehe.. men jag är ju nybörjare på arbetsmarknaden! :) Antar att jag kan använda det som ursäkt. Idag hade jag tänkt plugga lite, så jag får något gjort.
Igår klickade jag hem den här supersnygga bikinin från asos.com. Jag ville egentligen ha en snurrad bandeu modell, men det fanns icke i min storlek så då blev det inget med det.

Ungefär 400 kr blev det med båda delarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0