Lista

1. Vad heter hon? Líz Holmquist
2. Hur gammal är hon? 14
3. När träffades ni sist? Sitter här bredvid mig :)
4. Vad har hon för hårfärg? Chokladbrunt
5. Brukar hon färga håret? Japp, hon har precis färgat det, skitsnyggt !
6. Vilka färger har hon haft? Brunt, rödbrunt och typ mörkblond
7.Vad har hon för parfym? Armani code, Victoria Beckham
8. Är hon galen? Ja det är klart! Hon är ju kompis med mig ;)
9. Vad är erat bästa minne? Jadu, bla klätt ut oss till apor och katter och hittade på en dans till det XD psykade som vi e.
10. Har ni många minnen ihop? Ja, det har vi :)
11. Vart bor hon? Södra Ängby
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nope
13. Är du avundsjuk på henne? JA för hon är så jäääkla smart!
14. Vad heter hennes syskon? Theo
15. När träffades ni första gången? Typ i sexan, när jag började i Södra ängby skolan
16. Hur träffades ni? I skolan :)
17. Vad går hon i för sporter? Fotboll
18. Vad kan hon göra på helgerna?PARTYYYY! *not*
19. Göra efter skolan? plugga :)
21. Har ni pussats? Vi gjorde det precis tihihihih..
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Nej XD
23. Har hon fräknar? Nepp!
24. Har ni kollat på film någon gång? Japp, igår och hon somna på en gång XD
25. Har ni bråkat någon gång? Nej typ inte XD
26. Har ni sovit i samma säng? Ja...thihihi . Lite pinsamt...
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Ja det har vi väl :D
28. Har du sett hon gråta? Ja :)
29. Vad gjorde du då? Skrattade XD fan va taskig jag var..men hon skrattade själv XD !
30. Har du sett hon vara riktigt arg? Nej hon är aldrig arg :)
31. Har hon sett dig gråta? Säkert :P
32. Vad ska ni göra i sommar? Hon är fullbokad asso ! Hur ska jag hinna träffa henne :'( ...
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Nej , jag vågar inte ringa henne...
35. vad skulle du göra om denna personen dog? Ha fest ;) Nää.. grina :'(
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Vi får se :)
37. Älskar du henne? Jodå , hon e helt ok ! :)
38. Vad är det bästa med henne? Hennes breda rumpa :D
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Attt hon skulle kunna shejka rumpestumpen , jag gillar när det dallrar yeaaahh :D
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Ja det är klart! Jag är en generös människa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0