Min dag

Godkväll! Jag är så sjukt trött, egentligen måste jag plugga.. men det orkar jag fan inte. Jag kan somna här i stolen när som helst. Imorgon har jag ett tal på engelskan som vi ska framföra i smågrupper, det ska nog gå bra. Mitt tal ska handla om mobbning, ett väldigt viktigt ämne. Trygghet i skolan är en av de viktigaste sakerna som finns. Jag är verkligen glad att jag går i en skola där jag kan känna mig trygg och framförallt en klass som är helt underbar!

Idag vaknade jag och åt en big breakfast, alltid lika gott. Så slipper man vara så hungrig i skolan. Jag cyklade till och från skolan idag och sedan kom Christopher och hans två vänner. Jag satt och pussade på Christopher hela tiden och jag tror att hans vänner störde sig lite på det XD . Men han är ju så söööt!
Resten av dagen har spenderats framför tv:n och storhandlat med mamma, alltid lika trevligt ! :)

Min mumsiga frukost !

Jag och mamma åker alltid till coop i mysdressar ...

... Och varje gång så kollar alla konstigt på oss XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0