Presents

 Snart har hela prao-veckan gått och jag har haft superduperkul! Det som är bra är att jag ska praoa v. 16 också.
Jag praoar ju somsagt på Nybergs konditori där jag får göra allt möjligt, idag fick jag blåsa ballonger XD, dekora ett poskträd (Råkade ta sönder en massa ägg hela tiden,hihi) och så lärde jag mig att göra cappucino och latte på expressomaskinen! På Nybergs är det verkligen en bra stämning också, alla är så himlans trevliga. Jag kan inte namnet på alla men min handledare heter Vanja (killnamn) och han är väldigt trevlig och tålmodig(Jag är ganska klumpig), sen så jobbar det en annan prao-elev där och hon verkar snäll men jag har knappt sagt några ord till henne, sen finns det två tjejer som jobbar i kassan, en som heter Ida som är typ i trettio-års åldern som är så himla pratglad, typ hon som jag fått mest kontakt med, sedan är det Linnea som är typ 19 och hon är väldigt pratglad och rolig! Det finns ju också bagare och andra men jag känner inte dem riktigt, kanske får göra det om två veckor :)

Jag tänkte lägga upp bilder på presenter jag har fått.
Fick en massa presentkort och detta köpte jag för det:

Jeansen är inte mina, men tröjan är från Zara och skorna från H&M

Klänning från Zara

Kort svart bolero med dragkedjor från H&M

Detta fick jag i present

Gossip Girl första säsongen av Marina och Johanna, tack hörrni!

Underbart smink av världens bästa pojkvän Christopher :)

Superhet klänning från Jennifer och Maja + underkläder men som jag inte har hos mamma :)
 Sedan fick jag andra saker men det är grejer som ligger hos pappa.

Vad ska ni göra i helgen?
På fredag ska jag på restaurang med Christopher :) och på lördag ska jag pierca mig i naveln ( läääskigt!) och träffa typ Maja och Nicklas :) (stavning?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0