The end of easter

Nu är påsklovet slut .. buhu :( ...
Tur att man har prao en vecka till, skolan skulle jag inte ha pallat. Inatt drömde jag om min praoplats att alla hade börjat hata mig där och att de hade startat en hatklubb mot mig XD, jag blev fan skiträdd när jag vakna.
Idag ska jag i alla fall till Christopher, min lilla sjukling med 40 graders feber. Hoppas jag inte smittas..

Vi startar dagen med nån dags gammal outfit och en skitbra låt!


Korallfärgad Body från Gina
Svart bolero från H&M
Sjal som jag inte har någon aning om vad den kommer ifrån
Svarta jeansleggings från Gina
Skärp som egentligen är ett pärlhalsband från Glitter
Armband från Glitter
Väska som håller på att gå sönder från Wedins
( Haha, bra reklam för Wedins ;) )

Hm.. jag märker att jag köper typ kläder från samma ställen. Vad tråkigt!

Hörrni förresten min mobil har laggat så det går inte att få tag på mig.


Kommentarer
Postat av: liz

men mobilen är precis ny ju ? :O

2009-04-14 @ 08:23:15
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0