Kuuul :D!

Snodde en lista från Nicolinas blogg

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Men guuuud XD , man är väl inget mer än mänsklig
Titta på dig själv i spegeln: HEEELA TIDEN :D !
Gnälla: Japp!
Skrika: Jag skriker fan när jag pratar XD hahah det säger alla till mig
Sova: Skulle inte klara mig på mindre än 7 timmar
Ha ångest: Alldeles för ofta
Vilja dö: Nej..
Drömma mardrömmar: Ibland, ååh nej jag tror att det är dags för det snart *rädd*
Drömma sexdrömmar: Japp, det är mycket roligare ;)
Ta droger: Absolut inte
Klä dig i svart: Jag älskar att klä mig färgstarkt! Fast på sista tiden har det blivit lite väl svart...
Gå till kyrkan: Nej typ aldrig..
Gå i skolan: Såklart
Röka: Nej!
Ljuga: Nej, tycker att jag är rätt ärlig :D fast ibland kanske jag utesluter vissa detaljer..
Hata folk: Inte hata direkt..
Lita på folk: De närmsta..

VEM:

Saknar du:
Saknar Saaid :( ! Come home!
Vill du döda: Saaid ibland till exempel när han är irriterande XD
Rörde dig sist: Lillebror.. euuw det låter kanske inte så bra XD
Vill du slå: Datan när den är seg !!
Kysste dig sist: Nån snubbe i hatt igår XD
Kramade du sist: Marinastina
Skrek du på sist: Datan, jag gillar att prata med den.. (Jag skriker ju somsagt när jag pratar)
Vill du vara som: Marina, hon e sååå cool :D Min största idol!
Sårade dig sist: Det var väl mitt ex antar jag..
Gjorde dig riktigt glad senast: Mina vänner, igår :D
Fick du sms ifrån senast: Marina, det var nog den lyckligaste stunden i mitt liv, ååh hon e så cool!
Ringde dig senast: Mammsen

HAR DU:
För många vänner:
Nejdå!!!
Tvångstankar: Nää
Någon annan psykisk sjukdom: Haha,hela jag är psykad
Någon fysisk sjukdom: Nope
Någon skada: In my brain
Färgat håret: I keep it natural right now :D
Brutit några ben: Nej!
Några piercings: Navel, öron
Egen dator: Nej...
Bra självförtroende: Ja det tkr jag, men jag har mina dagar
Kysst någon: Jadu XD
Köpt kondomer:
Nej jag vågar fan inte XD, får av kompisar istället haha vad feg jag ärXD
Tagit nakenbilder: Nej!! XD
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nääe, man får inte missbruka det !
Varit kär: Japp..
Dumpat någon: Japp..
Gjort något olagligt:  Såklart, gick över gatan en gång när det var rött :O tur att inte polisen var i närheten! :D

HUR:
Går du: 
Som en äkta supermodell, naaaat
Svarar du i telefonen: i mobilen svarar olika beroende på vem det är XD allt från "hallå" till "tjenispenis"
Fördriver du tiden: Genom att spela kort med mig själv XD
Mycket pengar har du: NOLL!
Tjänar du pengar: Nej får mitt barnbidrag
Ofta diskar du: typ aldrig XD
Ofta städar du: När det behövs :D
Många stör du dig på: MÅNGA!
Ofta träffar du din familj: Nästan varje dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0