Ung 08 festen

Har tyvärr inga bilder eftersom kameran inte hade några batterier. Men jäklar vad kul det var! Det var drog och alkoholfritt och jag hade absolut lika kul som jag har när jag är lullig, om inte roligare! Så det går faktist att festa utan alkohol.
Jag kan visserligen inte gå ut på klubbar men ni äldre kan inte säga att ni dansat loss i en t-bana mitt i natten mohaha! De hade fixat det sjukt ballt i kungsträdgårdens tbane station, med garderoben i en tunnelbana och tre olika dansgolv, ett där de spelade typ reggea/dancehall/r&b i tbanan, ett techno(stavning?) och ett house/hiphop där vi mest var fast är inte ett så stort fan av house-musik.. men det var jäkligt kul me alla sliskiga killar man puttade bort me rumpan men några snygga fanns det väl såg dock inte så mkt ..tihi. Men nu vill lillen ha datan ..suck kan han inte skaffa en egen?!!??! 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0