Benjamin Buttons

Hey cuties! Igår var jag på bio med klassen, vår mentor är så snäll han vill alltid göra roliga saker med oss!
Vi såg då Benjamin Buttons i kista, fy hellsika vad bra den var! Fast samtidigt var den rolig och romantisk. Och gud vad Brad Pitt är snygg, jag blir ju nästan knäsvag. Men se den i alla fall för den var superbra!
Det skedde en liten olycka innan bion också som var ganska rolig.
Liz : Vet du att om man har en hand som är större än ens huvud så har man cancer?
Jag tar självklart handflatan mot huvudet och Liz trycker till sin hand mot mitt huvud så det gör ganska ont.
Tillslut märker jag att jag har börjat blöda näsblod av detta. HAHAHA och jag blöder alltid näsblod! Jag har en as känslig näsa typ hahaha XD

Kommentarer
Postat av: liz

haha, förlåt , det var verkligen inte meningen! :p

2009-02-19 @ 17:45:36
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0