Helgen

Hallådär. Sportlov, i love it! Vad ska ni göra på sportlovet? På torsdag morgon åker jag till Branäs med familjen + Syster såklart och hennes vän Nicolina och min lilla Marina. Vi kommer ha askul där!
I Fredags sov jag hos Christopher vi hade myspys, och på lördagen gick jag på bio med Johanna. Vi såg Changeling, en sjukt bra film, se den! Handlingen låter kanske inte så jätteintressant men när man har sett den så tycker man den är helt underbar. Ska ta reda på vem som har skrivit den för den var verkligen underbar. Och superbra skådisar, speciellt Angelina Jolie, hon är fantastisk bra skådespelerska! Hon och Kate Winslet är ju bäst!

Hon är ju så himla vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0