Im a queen on the dancefloor

Tjenare!
Hur mår ni idag? Jag själv mår ganska bra, vi fick tillbaka våra biologi prov, fick G+ , bra för mig eftersom jag hatar biologi väldigt mycket. Men vi fick i alla fall sluta tidigare. Idag börjar älskade dansen igen! Wihuuu! Och jag ska testa på en ny sorts magdans idag, Tribal heter den. Och sen direkt efter går jag tabla solo/slöja. Haha ni fattar säkert ingenting men jag kan lägga upp en video på hur det ser ut!


Tabla Solo

Tribal Fusion, väldigt speciell dans!

För er som undrar var jag dansar någonstans kan jag säga att det är Layalis Orientaliska danskola i odenplan. Superbra där, alltid bra koreografi och musik, bra lärare och trevligt folk! Ni kan anmäla er på www.orientaliskdans.se .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0