Liten lista

Snodde listan från Liz.
Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?

Kille
Vad står det i ditt femte sms?
Du allt jag sa igår hur jag kände alltså det är verkligen så jag känner för dig / Gulliga Christopher:)
Vem ringde dig senast?
Christopher
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
Marabou Amigo, hahaha tjock som man är!
Vilket språk är din mobil på?
Öh, arabiska. Vad annars? ;P
Vad heter din ringsignal?
Jag har alltid ljudlös! :)
Hur många sms har du i din inkorg?
7 st
Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
Haha frisk XD /Maja
Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
Jaha aa bra hihi <333 :) / Christopher
Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
Jag älskar dig så jävla mycket / Christopher
Hur många sms har du i kategorin "skickat"?
32 st
Vem är din 13:e kontakt?
Haha, Christopher blev det XD
Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Nej, men hon går i min klass.
Ogillar du nr 5?
Haha,Amarus Pappa. Nej han är skön ju!
Har du varit i hop med nr 1?
Nej, bara träffats någon gång men det har inte hänt något.
Vad har din mobil för färg?
Svart och silvrig


Kommentarer
Postat av: Frida

tack så mkt=) alltid kul att höra=)

2009-02-22 @ 21:26:26
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0