Snart helg...

Hallådär köp blåbar !
Alltså varför ska jag alltid börja inlägg med ett rim :S, jaja man  är ju lite småkonstig.
Idag är det torsdag och det var en helt okej dag, jag är dock full i magen. Ni ska bara veta hur mycket jag har ätit.
På hemkunskapen så gjorde vi soppa och sen glass plus att jag och Jennifer typ åt upp Johannas,Julias och Josephines potatisgrattäng, det räckte dock inte för oss tjockisar för vi var fortfarande hungriga så vi knackade på matsalen som hade stängt och frågade om vi fick äta "för vi hade inte ätit" , så det blev pasta och brockolisås också. Men det är ju så jäkla gott så vi kunde inte låta bli!
Vad händer i helgen för er då? Min helg ser ut såhär:

Fredag: Hjälpa Maja att handla till en tjejmiddagen som sker på lördag. Sen ska jag hem o mysa till Let's Dance.
Lördag: Tjejmiddag somsagt :)
Söndag: Dans 14.30 sedan på kvällen kommer Maja och sover hos mig eftersom vi har studiedag på Måndag. Yeay!

Nu ska jag börja med min ABBA uppsats, ska jag nog klara eftersom jag älskar ABBA ! :)

Älskar kläderna XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0