Chris Brown!

Igår var den bästa dagen i mitt liv! Chris Brown var helt fantastisk och jag kan fortfarande inte fatta att jag har sett han på riktigt, att han stog tyo 5 meter ifrån mig! Först stog vi ganska långt ifrån scenen för man såg bättre där sen kom ett videoklipp upp o chris sa till oss att vi skulle vända oss, så förvirrande som vi var vände vi oss och vad ser vi då, jo Chris ploppar upp på en grej hängandes från taket och jag och Marina tar tag i varandra och kutar mot staketet, då kom vi jättelångt fram o han kastade av sig en tröja som Marina försökte ta från vakten. Hah tyvärr fick hon den inte. Ååååh fyfan va het han är och söt och allt, Liz och Maja tycker såklart också om han jätte jätte mycket men Marina och jag var helt tokiga och vi skrek åt varandra hela tiden ; Kan du fatta att han är där?!?!?!? Han står mitt framför oss!!! CHRIS BROWN ÄR HÄR MITT FRAMFÖR OSS!!!!
Tyvärr blev det inga bilder på han för att jag hade ingenstans att ha kameran. Vi såg Kenza där också och fråga om vi kunde få ta bild med henne men precis när vi skulle ta bild så hoppade några tjejer typ på henne och bah; Omg Kenza är det du shiiiit!
Lite oförskämt tycker jag.. man kan väl vänta på sin tur? Men men somsagt igår var bäääst!

Jag var inte riktigt beredd där..

Maja som hatar att vara seriös på bilder...

Snyggt!

Söööööt!

Kommentarer
Postat av: marina

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA ! jag fattar fortfarande inte att ja stod typ 5m ifrån min ÄLSKLING!

2009-01-24 @ 15:41:35
Postat av: liz

hahaha xD fyfan vad roligt vi hade, men den där bilden på mig är HEMSK.

2009-01-24 @ 18:24:39
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0