Chrissy

På fredag så ska jag se självaste Chris Brown!!! Herregud, det känns så konstigt, han är så charmig, så musikalisk, så snygg, har underbar röst och verkar ha en sån fin personlighet! Jag har verkligen en crush på han...
Stop dreaming Bella and get back to reality! Alltså fan vad jag är trött på vintern, idag börjar det snöa och jag blev så jäääkla sur! Även om det bara är januari så ska det i mina ögon vara vår nu! Jag har redan hittat massa vårkläder som jag vill ha. Och jag vill kunna ha pums utan att frysa och halka! Aja, jag får väl överleva, turen är att jag har några saker att se fram emot!

32 Januari - Chris Brown på hovet
7 Februari - Tjejfest som jag och Maja planerat
23 Februari - Sportlov!
23/24/25 - Nån gång där emellan ska jag på kryssning med Maja!
26 Februari - Branäs med familjen + Marina och Nicolina
25 Mars - Jag fyller 15!
6 April - Påsklov


Kommentarer
Postat av: Johanna

32 januari ? x)

2009-01-20 @ 15:49:44
Postat av: Liz

hom menar 23 * och hallå bella - 23 maj - Liz fyller år (a) =D

2009-01-21 @ 17:52:38
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0