Läxskit!

Åh jag hatar läxor.. fast samtidigt har de ju fördelar...får mer ro hemma än i skolan men samtidigt tar de ju tid på min fritid! Nu är jag i alla fall klar med det jag med det jag bestämde mig för att göra i biologi, fysik och SO. Fyfasan vad jag hatar fysik, typ alla är värsta smartisar och förstår allt vad hon säger om ljusets fucking egenskaper medans jag sitter där som ett frågetecken.. aja jag blev i alla fall skitglad att jag fick VG i det, helt jäkla otroligt XD !

Fysik får tummen upp .... not!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hatar också Fysik... Jag menar, Christina e inte så bra på att förklara de riktiga grundkunskaperna så att man kan fortsätta med de lite svårare, utan hon antar typ att man fattar när det egentligen är bara ett fåtal personer som verkligen förstår vad hon gaggar om... enough said!

2009-01-13 @ 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0