Nytt år och nya upplevelser


Jahapp. Nu var 2008 slut, och 2009 börjar.
Om jag ska erkänna så har jag haft bättre år men jag tror jag har utvecklast som mest det här året.
Har fått bättre självförtoende, bryr mig inte längre lika mycket om vad andra tycker och tänker om mig och jag har lärt mig vilka som är mina riktiga vänner och att en kille ska inte bestämma över dig.
Nyårslöften har jag också, absolut. Mina förra nyårslöften tycker jag att jag absolut har uppfyllt. Men 2009 ska bli bäst helt enkelt!

Nyårslöfte 1 ; VÅGA MERA!
Nu ska jag fasiken inte vara så feg och köra säkert. Utan ta ut lite i svängarna, när det gäller allt!
Men speciellt att våga göra vissa upplevelser som jag vill så gärna men tvekar på för att det är läskigt. Jag ska fane mig våga, det kanske blir det bästa som hänt mig!

Nyårslöfte 2 ; SLUTA JÄMFÖRA MIG!
Nån kommer alltid att vara snyggare, smartare, roligare, snällare etc. än en själv!
Jag är som jag är och jag är unik på mitt lilla sätt.

Nyårslöfte 3 ; SLUTA STRESSA!
Ta en dag i taget. Jag ska försöka sluta tänka för mycket på framtiden utan njuta av stunden.

Nyårslöfte 4 ; HÖJA BETYGEN!
Jag är jättenöjd med mina betyg! Men vissa tycker jag att jag kan höja! Det lönar sig att plugga, ska tänka på det varje gång jag blir trött på skolan. Kanske är det bra att ha saker att se fram emot..

Det var mina nyårslöften. Nu ska jag gå runt utan smink och bara chiiilllaaaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver så jävla bra, älskar din blogg.

2009-01-06 @ 11:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0