Sjukling

Mådde inge bra idag, så gick ikke till skolan.
Hade typ mensvärk/huvudvärk/trötthet/illamående/yr , allt typ.
Så jäkla jobbigt att jag måste göra den där jäkla fysiken också... Har typ 7 uppgifter kvar som ska vara inlämnad imorgon, yey! Jag kommer fane mig inte klara det. Aja så ere ska ta och göra en sallad nu tror jag..

Åh vad jag älskar den här krabaten. Jag gjorde den i femman på träslöjden, det föreställer en missbildad människa med armar som är fast på magen! Haha vad kreativ jag är!

Kommentarer
Postat av: Liz

saknade dig idag gumman! Det gick ganska bra på hemkunskapen, men hör och häpna, Omids grupp var bäst!

2009-01-15 @ 20:31:35
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0