Sleep over

Hejsan svejsan, det var ett tag sen.
Igår på dagen så åkte jag och Jennifer till stockholms quality outlet i Barkaby. Där hade de massa saker! Hitta b.l.a mina drömjeans!! Väärldens snyggaste jeans verkligen! Köpte också tvåan av en shopaholics bekännelser.
Sedan så skulle vi ta oss hem därifrån då och det var ju lite klurigt..haha. Först så skulle man ta buss till Barkaby station, sedan pendeltåg till Spånga station, men då missade vi den stationen så då gick vi av i Sundbyberg och fick vänta en kvart på nästa tåg (Som tur var köpte man en marabou amigo att knapra på!), sen från Spånga station buss till Vällingby och därifrån gick vi ända till Norra Ängby. Hos Jennifer hade vi det mysigt och åt jäkligt mycket .. haha fyfan på helgerna då vräker jag på!

Våra ögonfärger är verkligen motsatser!

Jennifer lockade mitt hår med sin superbraiga locktång!..

...Så då lockade jag hennes fina långa hår också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0