Top 10!

Här är de tio snyggaste/coolaste kändisarna i Hollywood! Och vi börjar från tio!
10.Brooke Shields

Hur cool är inte denna kvinna? Hon är typ lika gammal som min mamma och ser ut såhär! Det ska jag ta mej fan också göra.


9. Cameron Diaz

 Verkligen en sprudlande tjej med världens sötaste leende! Kolla in hennes ögon också, gorgeus!

8. Leighton Meester

As bra skådis! Älskar henne i Gossip Girl, och hon har ju verkligen stil den här tjejen!

7. Tila Tequila

Yes you heard it! Jag älskar henne, hon är så jävla avslappnad och skön! Sjukt sexig också deamn hon kan göra så att jag ändrar min sexuella läggning!


6. Victoria Silvstedt

Okej hon är grymt plastikopererad men jag måste bara säga att när hon går upp i kilo och blir sådär fint mullig så passar det henne! Och jag diggar henne! Gillar oblyga tjejer ;)


5.Eva Longoria

Love this girl! Snygg,rolig och har hon inte en sjukt snygg röst ! :O


4.Beyonce

Klart Beyonce är med på listan! Sjunger otroligt, gör superbra musik och titta bara på henne! Hon har drömkroppen!
This aint no skinny bitch!


3. Anne Hathaway

Om hon inte är vacker då vet jag inte vad det är? Hon är så grymt bra skådis också!
Plus att jag önskar att jag hade hennes tänder!


2.Tyra Banks

Tjejen som leder mitt favoritprogram Top Model, som har en egen talk show som jag också älskar och hon är bara helt otrolig och verkligen en förebild för oss unga tjejer!


1. Angelina Jolie

Är hon verkligen mänsklig? Så himla vacker och hon har ju en sådan cool personlighet!
Att hon har barn från nästan alla världsdelar är också verkligen supercoolt och hon gör verkligen en bra grej.
Ingen är som henne, hon är helt unik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0