Greklandsresan

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från resan.
Dag 1.

Welcome to Greece!
Vi fick ta först flyg till Santorini som tog typ 3 timmar och sedan ta båten till Naxos och det tog ytterligare 4 timmar. Snacka om att jag var trött!

Framme i Naxos. Hamnen där vi spenderade många kvällar.

Poolen på hotellet. Fyfan vad jag saknar att bara gå ut ur lägenheten o hoppa i poolen för ett kvällsdopp!

Familjen när vi skulle ut på restaurang. Vi kom somsagt dit ganska sent så det blev inte så mycket den dagen. Jag bar min underbara långkläning från Vila.

Naxos at night

Glass!!

Dag 2

Johanna hoppar i en snygg pose hahah XD
Vi låg och degade vid poolen i princip varje dag och den här dagen tog vi en tur till stranden också men det gillades inte lika mycket. Jag är mer en pool tjej! Tål inte salt vatten XD

Stranden

En osminkad men brun Bellis

Världens vackraste blommor

Kvällsoutfit:
Topp , H&M
Tight kjol och väska Topshop
Skor, Bianco

Drinkar vid stranden

Det får bli mer bilder sen, ska dra en sväng till Centrum. Ciao!

Kommentarer
Postat av: johanna

men usch vilken blekis! usch usch usch 7e bilden!

2009-07-06 @ 00:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0