Lite mer pics..


Tredje dagen var vi och shoppade lite i själva stan, fanns inte så jätte mycket men jag hittade bland annat ett snyggt nitarmband (det till höger, det andra e från Glitter). Jag e galen i nitar just nu!
 
Köpte också denna galet snygga neonrosa bikini! På rumpan är det en fjäril ;) Lite Mariah Carey sådära XD , inte för att hon e så värst modemedveten, men jaja nu ska jag sluta pladdra XD

Kvällens outfit :
Klänning, H&M
Rosa kuvertväska, Bianco
Ballerinaskor (Johannas), H&M
 
På restaurang Flamingo
 
Där träffade vi en superskön servitris, Mo hette han :D !

 Johanna at night XD
 
*slurp* sas det o sen såg det ut såhär , slabbigt o fint :D
 
Höhöhö... bella gangster!
 
Vi gick till poolen för att lugna ner oss lite ...
 
... där blev det massa skratt och pussar :D

Kvällen efter bar jag mitt otroligt fina halsband som jag fått från lillebror i Gran Canaria :)

Kära mami, haha ser ut som från det där programet när både mammorna och döttrarna ville bli skönhetsdrottningar XD

Italienskt blev det den kvällen

På kvällen fick jag ett stort sug för att dansa så jag började shejka asset XD ..

.. och thriller moves i MJ:s ära!

Oopsie .. nu måste jag gå. Ska träffa en viss Johan jag inte har träffat sen sjuan. Cya later!

Kommentarer
Postat av: nicolina

Sv: Hahaha näeee det tror du bara!! (;

2009-07-08 @ 21:30:40
URL: http://twopod.devote.se/
Postat av: nicolina

Sv: Haha! Ja ....roligast var när jag fyllde min stövel med vatten från en vattenpöl, och hällde den över Johanna. Haha! Över hela huvet liksom. Gosh. Kul man kan ha det ;)

2009-07-09 @ 00:04:33
URL: http://twopod.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0