Mammis birthday

Tjohoo, idag fyller kära mamma år så vi har grattat henne på morgonen. Senaste dagarna har spenderats med Majsan XD , dt har vart najsie.. hmm ja har inte så mkt mer att säga.. imorgon ska jag iaf till Milano, eller vi åker tåg ner hihi så det kommer ta typ en dag att komma till Milano, sen stannar vi där i tre dagar och åker sedan vidare till Nice och den 28:e kommer vi åka hem tror jag. Kommer iaf hem sent den 29:e. Jag kommer antagligen inte ha så mycket att göra .. papi kanske tar med datorn men batteriet håller inte så länge..Det är jävligt många tågbyten och så, tror det är tre olika tåg jag ska ta ner till Milano. Gosh, jag kommer vara helt slut. Aja, jag ska vara tacksam för att jag får åka till så många olika länder! :D
Nu ska jag ut och ta en springtur med mami och Johanna, ha det bra på er!

Måste hinna packa ikväll också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0