Småkusiner

Dålig uppdatering som vanligt.. kanske borde sluta säga det och skärpa mig istället!
Grejen är att nu när småkusinerna har anlänt så är det ganska svårt att få en stund för sig själv, det är nu man fattar hur jäkla svårt det är att vara förälder XD, ska nog inte skaffa barn förän jag är 30!!
Idag var vi tjejer inne i stan och kolla runt i klädaffärer medans killarna var i gamla stan och kollade in serieboden :P .
Jag köpte inget speciellt, bara en almenacka! Som jag verkligen behöver :) ( Jag måste skriva ner allt jag ska komma ihåg) ..

 Söta My, 6 år gammal (Efter jag hade lockat håret på henne:))

Gulliga Hugo, 4 år gammal

Kommentarer
Postat av: liz

sv: För att jag är trött... xd

2009-07-11 @ 22:42:03
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0